Monday, December 21, 2009

Maybe?

WHOO HOO! The keyboard works now!

I don't have a fucking clue what finally fixed it. I been fucking with it for four goddamn hours.
Google this, get on a discussion thread, get the fuck out, I ain't fucking with this thing any more, I killed it once already.

My buddy was awesome enough to have some one build this damn thing for me for free and it fucked up, he took it home and fixed it on his own time but the damn keyboard wouldn't work so I have been using the virtual keyboard you can find under accessories, if ya can see the fucking thing.

Whatever happened, I was for damn sure not going into the operating system.
I was going to swallow my pride and take the damn thing back to him before I even tried to fuck it up again.

I was all over the internet doing specific searches, something happened. Now I will see if the other one works tomorrow when I plug it in at the shop.
Hey, use a known good part, Ford has that advice in their factory manuals and so does Micro fucking Soft I see.

Either way, WOOT!!

Now I gotta fix the screen resolution, I can't hardly see the fucking letters I am typing.

I think I can handle that.
As my buddy said, now I can get back to pissing people off.

Merry Christmas motherfuckers.

7 comments:

  1. Um, Jesus Christ dude, I was gonna wish ya a merry fookin' Chirs-Mess, but my word verification-- I shit you not, my favorite turd-- is

    SUKSPARD

    See ya next year,and stay safe, man!

    Cygnus

    ReplyDelete
  2. welcome back dood

    my word verification is puenti -- i think that is a swear word in some languages....

    ReplyDelete
  3. Mine is "imputtip". Which sounds like something you get in your mouth when you use too much foul language.

    Joyous Yule, ya bastid.

    ReplyDelete
  4. A Merry Christmas, and a Happy New Year. Better to be pissed off than pissed on.

    See Ya

    ReplyDelete
  5. uh dood ya do know how to use a puter don'tcha??
    sheesh busted seems you have a black cloud over yer'e head what with all the probs ya bin havin lately..
    Merry X-Mas and a prosperous New Year to ya Friend(:>))
    my code??? : onsiveri WTF?????

    ReplyDelete
  6. Merry Christmas, ya fuckin ornery bastid!!!!11!!! AHAHAHAH!

    ReplyDelete
  7. Happy Frickin' Holidays back at ya.

    ReplyDelete